I Sprawy ogolne

  1. Wlascicielem sklepu dla dzieci, zwanym dalej sprzedawca, jest firma Dino Dariusz Pelka, siedziba: Piotra Skargi 12, 93-036 Łódź, CEIDG NIP 725-000-32-04, www.firma.gov.pl.
  2. Kazdy wozek z fotelikiem samochodowym - w zestawie 3w1 - dostarczamy gratis tylko na terenie Polski.
  3. Zamowienie powyzej 1500.00 PLN dostarczamy gratis tylko na terenie Polski.
  4. Koszty wysylki zagranicznej - shipping prices .
  5. Ceny wozkow, fotelikow i mebli sa identyczne w dino.sklep.pl jak i w sklepie stacjonarnym.
  6. Ceny pozostalych produktow moga sie roznic.
  7. Do kazdego zakupionego produktu dolaczony jest paragon fiskalny lub faktura VAT
  8. Sprzedawca zobowiazuje sie do uzywania przekazanych przez klienta danych osobowych tylko do celow niezbednych do dokonania sprzedazy, postepowania reklamacyjnego lub do wykonania zwrotu towaru.
  9. Kwestie nie ujete w niniejszym regulaminie sa regulowane przez Ustawe o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827 oraz Kodeks cywilny.
  10. W przypadku powstania watpliwosci interpretacyjnych lub niejednoznacznosci, zawsze nadrzedne i obowiazujace dla sprzedawcy sa postanowienia aktow prawnych powolanych w zdaniu poprzednim.
  11. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w poprzednim punkcie klient ma zawsze prawo do wybrania korzystniejszej dla siebie opcji.
  12. Szczegolowe warunki rabatow wynikajacych z posiadania kart stalego klienta sa omowione tutaj.
  13. Rabaty z roznych zrodel sie nie sumuja. W przypadku nalozenia sie dwoch lub wiecej rodzajow upustow, do ostatecznego wyliczenia ceny sprzedazy bedzie brany tylko jeden, najkorzystniejszy dla klienta, najwyzszy rabat.

II Zamowienie towaru

  1. Automatycznie, wykorzystujac koszyk klienta.
  2. Poprzez formularz zamowienia bez logowania - nie trzeba sie logowac i podawac hasla.
  3. Mailowo na adres : zamow@dino.sklep.pl ( pamietaj o podaniu kodow towaru) .
  4. Telefonicznie, podajac naszemu konsultantowi szczegoly zamowienia i dane do wysylki. Takie zamowienie jest przez nas zapisywane i wysylane do klienta w celu potwierdzenia.
  5. Na mailowe zamowienie towaru odpowiadamy niezwlocznie.
  6. Na podstawie art. 84 i 88 Kodeksu cywilnego sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstapienia od umowy w przypadku wystapienia oczywistych, jednoznacznie blednych cen towarow na stronach internetowych sklepu, spowodowanych redakcyjnym lub informatycznym, niezamierzonym, istotnym bledem ( w rozumieniu art. 84 kc). W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie bezzwlocznie - w ciagu 7 dni - poinformowany na pismie.
  7. Czas oczekiwania na przesylke wynosi 3 dni robocze, jesli towar znajduje sie w naszym magazynie w momencie skladania zamowienia.
  8. W przypadku, gdy towar nie znajduje sie w magazynie w momencie skladania zamowienia, informujemy klienta niezwlocznie o terminie realizacji zamowienia.
  9. W przypadku wysylki zagranicznej przyblizony termin dostawy, jesli towar znajduje sie w naszym magazynie w momencie skladania zamowienia, jest okreslony w cenniku dla wysylek zagranicznych. Koszty wysylki zagranicznej - shipping prices.

III Formy platnosci

  1. Przelew - przedplata na nasz rachunek bankowy - niezbedne jest podanie w tytule platnosci numeru zamowienia lub swojego adresu mailowego ( w przypadku zamowienia mailem).
  2. Gotowka przy odbiorze towaru - pobranie COD .
  3. W siedzibie firmy gotowka lub karta. 
  4. Karta lub przelewem internetowym DotPay ( z powodu prowizji pobieranych przez Dotpay pobieramy dodatkowa oplate w wysokosci 1,99 % wartosci zamowienia).
  5. Na raty ( eRaty Santander Jak kupowac na raty? ) Dodatkowa oplata manipulacyjna 30 zl.
  6. W przypadku zakupow zagranicznych mozliwa jest tylko platnosc w formie przedplaty bankowej lub platnosc karta przez serwis Dotpay.

Konto dla platnosci w zlotych  -  Bank acount for payments in PLN :

  Dino  PLN: PL 91 1090 1304 0000 0001 0649 5336

 Santander Bank Polska S.A. II Oddzial w lodzi

Konto dla platnosci w Euro  -      Bank acount for payments in Euro :

  Dino  EUR: PL 67 1090 1304 0000 0001 1212 3514

 Santander Bank Polska S.A. II Oddzial w lodzi

Konto dla platnosci w Funtach - Bank acount for payments in Pounds :

  Dino GBP:  PL 52 1090 1304 0000 0001 2237 6005

 Santander Bank Polska S.A. II Oddzial w lodzi

kod  SWIFT -  WBKPPLPP   (do  przelewow miedzynarodowych)  - for international transfers

        IBAN    -  PL                  (do  przelewow miedzynarodowych)   - for international transfers  

IV Zwroty i reklamacje

  1. Kazdy klient Dino moze, bez podania przyczyny, zrezygnowac z zakupionego towaru w ciagu 30 dni od odebrania przesylki.
  2. Warunkiem zwrotu towaru jest zlozenie sprzedawcy oswiadczenia o odstapieniu od umowy w ciagu 30 dni od dnia, w ktorym weszli Panstwo w posiadanie rzeczy lub w ktorym osoba trzecia inna niz przewoznik i wskazana przez Panstwa weszla w posiadanie rzeczy. Wzor oswiadczenia o odstapieniu od umowy tutaj .
  3. Opcja zwrotu towaru w ciagu 30 dni nie dotyczy odmowy przyjecia zamowionego towaru w momencie dostawy przez kuriera. W takiej sytuacji obowiazuja ogolne przepisy prawne dotyczace zwrotow zgodnie z ustawa Prawa Konsumenta i regulacje Kodeksu cywilnego dotyczace wykonania zobowiazan z tytulu umow wzajemnych.
  4. W przypadku nieuzasadnionej odmowy odebrania towaru dostarczonego klientowi zgodnie z umowa, nabywca zobowiazany jest do jest do zwrotu wszystkich poniesionych przez sprzedawce kosztow obslugi zamowienia. Przez powyzsze rozumie sie: koszty przygotowania i pakowania towaru, obslugi informatycznej zamowienia, dostawy towaru do klienta, zwrotu towaru do sprzedawcy oraz inne koszty zwiazane z realizacja zamowienia. W przypadku standardowej przesylki z jedna paczka do 30 kg suma tych kosztow wynosi 80 zl. W przypadku wiekszej ilosci paczek podana kwota zwieksza sie proporcjonalnie.
  5. Konsument ma obowiazek zwrocic rzecz przedsiebiorcy lub przekazac ja osobie upowaznionej przez przedsiebiorce do odbioru niezwlocznie, jednak nie pozniej niz 14 dni od dnia, w ktorym odstapil od umowy.
  6. Prosimy, aby zwracany towar zaopatrzyc, w miare mozliwosci, w otrzymany przy zakupie paragon fiskalny lub podac nr faktury vat w celu wystawienia faktury korygujacej.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialnosc finansowa za zmniejszenie wartosci rzeczy, bedace wynikiem korzystania z niej w sposob wykraczajacy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Kazdy zwracany produkt musi byc spakowany w karton. Transport ciezkich towarow, w szczegolnosci mebli, jest obciazony duzym ryzykiem powstania uszkodzen lub ubytkow w czasie transportu. W zwiazku z tym konieczne jest maksymalnie staranne ich zapakowanie przed wysylka zwrotna. W przypadku niezachowania nalezytej starannosci przy zapakowaniu towaru klient ponosi odpowiedzialnosc finansowa z tytulu uszkodzen lub ubytkow powstalych w czasie transportu zwrotnego - na podstawie art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827, na podstawie art. 415 i 548 § 1 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 41 i 72 ustawy Prawo przewozowe.
  9. Pieniadze za towar i dostarczenie towaru do klienta zwracamy niezwlocznie, nie pozniej niz 14 dni od odstapienia klienta od umowy, przelewem lub w przypadku niepodania numeru konta przekazem pocztowym na adres klienta. Numer konta bankowego, niezbedny do zwrotu pieniedzy naszym klientom, mozna przekazac mailem lub listem poleconym na adres sprzedawcy.
  10. Koszt odeslania towaru przez klienta w ramach zwrotu nie jest finansowany przez sprzedawce, co oznacza, ze konsument ponosi bezposrednie koszty zwrotu rzeczy.
  11. Na sprzedawcy ciazy obowiazek dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
  12. Zapewniamy 2 lata gwarancji na wszystkie zakupione towary.
  13. Reklamacje rozpatrujemy bezzwlocznie w ciagu 14 dni. Szczegolowe zasady postepowania reklamacyjnego tutaj .
  14. Konsument ma prawo do pozasadowych sposobow rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczen poprzez instytucje Miejskiego Rzecznika Konsumentow - ul. Piotrkowska 113, 90-430 lodz, e-mail: mrk@uml.lodz.pl
  15. Sprzedawca nie jest zwiazany kodeksem dobrych praktyk ze wzgledu na jego przekonanie, ze nie gladkie slowa i deklaracje, a realne czyny sa miara etycznego dzialania przedsiebiorcy.

V Wysylka towaru

  1. Kazda wyslana przez nas paczke mozna sledzic i ustalic co sie z nia dzieje w czasie transportu. Wystarczy wejsc na strone GLS Schenker Raben DPD i wpisac ( najlepiej korzystajac ze schowka) numer listu przewozowego przesylki podany przez nas mailowo.
  2. Dostawy towaru realizujemy przy pomocy firm kurierskich GLS, DPD, Schenker, Raben i DHL.
  3. Wysylamy rowniez towar zagranice. Szczegolowy cennik przesylek zagranicznych - shipping prices .
  4. Prosimy o sprawdzenie stanu przesylki przy kurierze, w celu ustalenia, czy nie ma widocznych uszkodzen, mogacych nastapic w czasie transportu.
  5. Jezeli uszkodzenie jest widoczne, nalezy koniecznie spisac protokol z kurierem w dniu dostawy przesylki.
  6. Prosimy sprawdzic zawartosci otrzymanej przesylki, nawet gdy karton nie jest uszkodzony. W razie wykrycia szkody, nalezy wezwac niezwlocznie kuriera i spisac protokol szkody. Jednak nie pozniej niz w ciagu 6 dni od dnia przyjecia paczki.

VI.Koszty dostawy

  1. Bezplatna wysylka kazdego zestawu wozka 3w1 z fotelikiem na terenie Polski.
  2. Wszystkie przesylki o wartosci powyzej 1500 zl, w ktorych maksymalna waga pojedynczej paczki wynosi 30 kg i wymiary pojedynczej paczki nie przekraczaja 140x70x30 cm, dostarczamy bezplatnie na terenie Polski. Powyzsze nie dotyczy: szaf, komod i innych duzych i ciezkich mebli - patrz tabela ponizej.
  3. Koszty przesylki, w ktorych waga co najmniej jednej pojedynczej paczki przekracza podane powyzej parametry graniczne, sa zamieszczone w tabeli ponizej.
  4. W przypadku ciezkich i wielkogabarytowych paczek meblowych lub pojazdow niezbedna jest wysylka na palecie - ceny w tabeli . Takie same ceny obowiazuja przy wysylce dwoch lub wiecej wielkogabarytowych elementow ( np. elementow szafy), znacznie przekraczajacych podane powyzej parametry graniczne, nawet jesli nie sa umieszczone na palecie .
  5. Nasz system informatyczny nie uwzglednia cen za przesylki ponadstandardowe o duzych gabarytach. Przy skladaniu zamowienia, koszt dostawy takich przesylek nie jest naliczany w wygenerowanym automatycznie calkowitym koszcie zamowienia. Wowczas kwote zamowienia nalezy powiekszyc o koszt dostawy wynikajacy z cennika dostaw. O naleznych z tego tytulu oplatach bedziemy tez informowac niezwlocznie po otrzymaniu zamowienia. Za utrudnienie przepraszamy.
  6. Doplata za dostawe przesylki krajowej przez GLS w sobote wynosi 30zl ( prosimy o taka informacje w komentarzu zamowienia). Sprawdz tu czy twoja filia realizuja usluge
  7. Wszystkie przesylki sa ubezpieczone.
  8. Nasz system informatyczny nie uwzglednia cen za przesylki zagraniczne. Przy skladaniu zamowienia, koszt dostawy takich przesylek nie jest naliczany w wygenerowanym automatycznie calkowitym koszcie zamowienia. Wowczas kwote zamowienia nalezy powiekszyc o koszt dostawy zagranicznej wynikajacy z cennika. O naleznych z tego tytulu oplatach bedziemy tez informowac niezwlocznie po otrzymaniu zamowienia. Za utrudnienie przepraszamy.
  9. Koszty wysylki zagranicznej shipping prices
  10. W przypadku pojedynczych paczek o wadze powyzej 30 kg lub palet koszt przesylki uwzglednia dostawe tylko do "pierwszych drzwi klienta". Co oznacza, ze usluga nie obejmuje wniesienia towaru o tej wadze na wyzsze kondygnacje. Wynika to bezposrednio z regulacji Prawa przewozowego i regulaminow firm kurierskich.
  11. W przypadku dostawy pojedynczych paczek o wadze powyzej 30 kg na terenie lodzi mozliwe jest, w drodze wyjatku i na wyrazne zyczenie klienta, bezplatne wniesienie towaru na wyzsze kondygnacje przez pracownikow Dino, dostarczajacych zamowiony towar. W takiej sytuacji sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnosci finansowej za ewentualne szkody powstale w trakcie wnoszenia paczek o tej wadze. Odpowiedzialnosc spoczywa wowczas na kliencie.
Rodzaj przesylki Sposob dostawy Wartosc zamowienia Forma platnosci Koszt dostawy
Maksymalna waga pojedynczej paczki: 30 kg. Maksymalne wymiary pojedynczej paczki: 140x70x30 cm Kurier: GLS, DPD ponizej 1500 PLN przedplata pobranie
19 zl 38 zl *
Maksymalna waga pojedynczej paczki: 30 kg. Maksymalne wymiary pojedynczej paczki: 140x70x30 cm Kurier: GLS, DPD powyzej 1500 PLN przedplata pobranie
0 zl 19 zl *
Paczki o wadze od 30 do 40 kg (wyjatek - kolejne wiersze tabeli): Kurier: GLS, DPD Dowolna przedplata pobranie
39 zl 49 zl *
lozeczka z szuflada o wymiarach: 140x70 cm (bez palet) - regaly, komody, biurka Kurier: GLS, DPD Dowolna przedplata pobranie
49 zl 59 zl *
Waga pojedynczej paczki: powyzej 40kg lub wymiary pojedynczej paczki powyzej: 140x70x30 cm (z wylaczeniem palet) Kurier: GLS, DPD Dowolna przedplata pobranie
99 zl 109 zl *
Wysylka na palecie lub kilkuelementowa przesylka wielkogabarytowa Kurier: Schenker,Raben Dowolna przedplata pobranie
199 zl 229 zl *
Elementy pow. 2 m dlugosci Kurier: Schenker, Raben, lub transport producenta Dowolna przedplata pobranie
299 zl 329 zl *

* - zawiera koszty pobrania